Nashi
#100% pagaminta Italijoje. Socialiai tvarūs aukštos kokybės produktai gaminami šalies viduje, su etikete „100% pagaminta Italijoje”, iš atrinktų geriausių žaliavų. Landoll kontroliuoja kiekvieną gamybos proceso etapą: nuo produkcijos dizaino iki pagaminimo. Įmonė strategiškai yra įsikūrusi Lombardijos širdyje, kur kiekvienas produktas yra išbandomas, realizuojamas ir patikrinamas prieš paleidžiant į profesionalų rinką. Landoll vadovaujasi atsakingais sprendimais aukštos kokybės socialiai tvarių produktų gamyboje.
#Ekologinis tvarumas. Visa gamyboje naudojama energija yra gaunama iš atsinaujinančių vidaus šaltinių. Nuo 2015 m. įmonėje taip pat yra įrengta atvirkštinio osmoso sistema vandens valymui, naudojama visiems procesams. Ši sistema veikimo metu nenaudoja jokių chemikalų! Nashi Argan linijos produktų pakuotės yra pagamintos iš perdirbtų bei perdirbamų medžiagų. Be to, nuo 2015 m. įmonė remia „Fondo Ambiente Italiano“, siekiant išsaugoti aplinkosaugos ir kultūros paveldą.
#NASHI Argan. Nashi Argan prekės ženklas gimė 2010 m. Iš pradžių produkcija Italijos rinkoje buvo tiekiama tik grožio salonams, vėliau neįtikėtinas paklausos augimas paskatino Nashi Argan tapti pirmuoju profesionaliu prekės ženklu mažmeninėje rinkoje ir 2014-aisiais Milane buvo atidaryta pirmoji Nashi Argan parduotuvė. Po Milano sekė Parma, Bergamas, Florencija ir kiti Italijos miestai. Tarptautiniu mastu, Nashi Argan yra tiekiama išskirtiniams grožio salonams daugiau nei 47-iose šalyse per atrinktus oficialius atstovus – verslo partnerius visame pasaulyje.
#Lengva linija. Nashi Argan – tai „išmani“ linija, kurią sudaro 5 produktai, tinkantys visų tipų plaukams ir patenkinantys tiek kliento, tiek ir kirpėjo poreikius. Lengva naudoti kirpėjui ir paprasta pasirinkti klientui. Viena iš priežasčių, neatsiejamai pritraukiančių vartotojus prie Nashi Argan – unikalus aromatas, charakterizuojantis visą produkcijos liniją.
#NASHILOVERS Socialinių tinklų pagalba Nashi Argan kasdien palaiko ryšį su savo klientais, išklauso jų poreikius ir augina pasitikėjimą prekės ženklu. Daugiau nei 300 000 #Nashilover’ių visame pasaulyje!